inte mycke nytt sen sist

Det ar inte sa mycke nytt som hant under veckan. Jobbat pa, forkylningen haller i sig o vadret likasa. Va rit lite mulet mellanat men mestadels sol:)
I tisdags kvall va jag o Karen till "appelbees" o at en riktig god middag.
Ikvall ska jag over till hennes hus for nagra andra tjejer kommer dit for lite filmkvall sa det blir nog roligt:-D.
Eftersom jag varit forkyld har jag dessvarre inte kunat trana nat vilket kanns lite trist nar jag va sa duktig forra veckan, men igar va jag o kopte ett paket med ortmedecin te sa forhoppningsvis ska det bli battre snart.
I morse va det premiar for skypes videosamtal till pappa, carita o John.
Det va valdigt roligt att prata med dom....va ju nagra manader sen sist:)
Hoppas bara att mamma o min kara syster ocksa fixar skype snart sa jag kan fa prata med dom ocksa.
Nu ska jag ta o vika massa tvatt innan kristopher o kierstan vaknar fran deras tupplur.
Trevlig helg alla:)

                                                

             Mitt senaste te inkop.....dom har valdigt mycke roliga tesorter har

Kommentarer
Postat av: Tessan

Åh va spännande, ska se till att Anton hjälper mig fixa det! Kram

2010-04-23 @ 21:00:00
URL: http://tejes.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det far du se till o fixa:)

2010-04-25 @ 19:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0