New Hope

Pa sondagen akte jag o Petra till New Hope for o se vad det va for stalle o det va ett valdigt mysigt typiskt gammaldags amerikanskt sommarkrypin men massa harlig natur o fina gamla byggnader.
Vi lunchade pa en irlansk restaurang med jattetrevlig personal och god o billig mat.
Sallad, massa brod, vatten, lasagne o dessert for 10 dollar:)
Det vissade sig vara nan for av medeltidsmassa eller nat i staden sa det va roligt for folk gick runt i kostymer.
Har ar lite bilder fran gardagen:)
Korsar man bron ni ser pa forsta bilden ar man helt plotsligt i New Jersey. 
Det enda som va lite trakigt va att vadret kunde varit battre for det va lite molnigt o smablasigt:-s.

                

               

                

               

                         

Sondagkvallen slutade med att jag, Petra o Jean akte till biografen o sag "the bounty hunter", den va bra o valdigt rolig emellanat:)
Darefter bar det av till Wendy's for o kopa glass innan det va dags att aka hem o sova.

                                              

Har haft en extremt lyckad o intressant helg o det har kannts helt underbart att ha tva hela lediga dagar att bara kunna gora vad jag vill o inte behova jobba:-D.
Langtar redan till min lediga helg i maj:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0