proactiv

                                      The basic Proactiv Solution 3-step clear skin system helps you achieve and maintain clear skin!

Igar kvall va jag som sagt inne pa proactivs hemsida o det slutade med att jag kopte deras 3-stegs system. Dealen ar att var 3dje manad kommer produkterna pa posten o de racker i 90 dagar o foretaget drar ca 200kr fran mitt konto varje manad. Tyckte inte det lat sa fasligt dyrt for det ar ju anda "renewing cleanser", "revitalizing toner" och "repairing treatment" samt att jag aven far med en "Green Tea Moisturizer" forsta bestallningen o vill jag inte fortsatta fa varor behover jag bara ringa o saga ifran.
Samt om jag inte ar nojd inom 60 dagar sa far jag pengarna tillbaka.
Sa nu hoppas jag att proavtiv ar lika bra som recentioner o kandisar sager att det ar:)

I eftermiddag ska vi som sagt aka till Maryland o planen va att jag skulle jobba mellan 10 - 2 men nagra minuter efter 10 kom Kristy pa att dom skulle aka ivag ut pa lite arenden sa det blev lite mer fritid for mig:)
Det va riktigt harligt med lite sovmorgon aven fast jag vaknade lite da o da av hundar som skalde o ljud fran nedervaningen.
Nar skulle gora iordning frukost o oppnade kylskapet sag jag en smoothie dar med mitt namn pa.
Sist Mimi va har gjorde hon smoothisar varje morgon o jag drack dom med gladje, sa det va lite roligt att hon gjorde en at mig idag ocksa fast jag inte va vaken nar dom at frukost:)
Sa nu siter jag o vantar pa att alla ska komma tillbaka for kristy messade o sa att dom lunchade ute o undrade om dom skulle kopa med nagot till mig sa jag bad henne kopa na pasta eller kyckling eller vad som helst som hon tror jag skulle gilla sa det ska bli spannande o se vad det blir for gott.
Fordelen med att jag fick ett par timmar extra fritid nu pa formiddagen ar att jag redan hunnit packa allt. De blev 2 vaskor for dannys paket tog lite plats plus att jag va tvungen o ta lite mer klader an nodvandigt for jag vet inte riktigt hur varmt det kommer vara o vad som ar lampligt.
Pa sondag ska det tydligen vara nan stor paskmiddag med slakten o dessvarre har jag inte med mig nagot paskaktigt o uppklatt sa det far bli cerise top o leggings, haha:)
Hade hoppats att jag skulle hinna ut o shoppa nat men det har inte blivit av.
Jag onskar att jag kunde fira pask med min familj o slakt men jag far val ta igen det nasta ar istallet.
Ha det bra alla dar hemma:)

                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0