imorgon bar det av till Maryland

Onsdag kvall o idag har det varit riktigt varmt ute igen. Ska tydligen bli valdigt varmt till helgen....over 20*C. Tyvarr sa fungerar inte internet pa min labtop nu ikvall sa jag far skriva mitt inlagg pa den stationara datorn med ett tangentbord som saknar de tre sista bokstaver i varat alfabet.
Idag efter att vi hamtat upp danny fran bussen sa gick vi till parken o dar traffade vi pa petra o hennes barn och en stund senare kom karen dit med hennes ungar.
Det va roligt o fa sta o chattra lite med manniskor i ungefar samma alder:)
Nar vi  kom hem igen sag jag att jag hade ett missat samtal fran mimi - deras moster fran Maryland, sa jag ringde upp henne o hon meddelade att hon va ca 20 min harifran.
Barnen blev jatteglada nar hon kom o ville genast visa henne alla nya leksaker dom fatt sen hon va har sist.
Imorgon aker vi alla utom kristy hem till moster mimi i Maryland for o spendera paskhelgen och pa lordag kommer kristy dit ocksa. Jag o kristy kommer hem pa sondag igen men barnen stannar tills pa onsdag sa det ska bli riktigt skont att fa lite ledigt o barnfritt ett par dagar. Maste dock jobba ihop de lediga dagarna under de har narmaste dagarna i maryland samt under resten av nasta vecka sa det kanns inte lika kul men det blir ett litet avbrott iaf. Kanner jag att jag behover det for det har varit lite talamodsprovande de har senaste dagarna o jag kanner att jag behover lite ny energi. O om min fot fortsatter att krya pa sig sa kanske jag tom kan trana lite under mina lediga dagar ocksa.
Funderade lite idag pa om jag kanske borde inforskaffa mig lite bocker om hur man hanterar o uppfostrar barn, kanske fa lite tips o sa. Men jag tror jag klarar mig ratt bra i ovrigt.
Mandag o tisdag har det mest bara regnat o jag har kannt mig ganska trott....har nog en del men vadret att gora. Igar va jag ute o inforskaffade mig dannys fodelsedagspresent. Hon fyller 7ar pa lordag o jag tror hon verkligen kommer gilla det jag kopt till henne, en dvd " Miley says goodbye" o en password journal. Forvisso star de grejerna pa hennes onskelista, vagade inte kopa nat som inte stod pa listan, haha. Hon ar galen i hanna montana sa jag vet att hon kommer alska dvdn, hoppas bara att inte flera andra kopt samma saker.
Har inte hant sa mycke i ovrigt sen sist.....
Nu ska jag ut pa proactivs hemsida o se om det ar nat vart o bestalla for jag ar lite sugen pa nan riktigt bra hudprodukt kit.
Glad pask pa er alla om jag inte hinner skriva na mer innan dess:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0