antligen fredag

Pa onsdag formiddag under min fritid va jag pa YMCA o testade pa boot camp-passet....riktigt jobbigt kan jag saga:-s
Nar jag hamtade upp Kristopher o Kierstan fran skolan informerade lararna mig att han hade 101*F i feber vilket ar ungefar 38*C o han va jatte ynklig, kokhet o kunde inte ga o sag helt forstord ut.
Senare pa eftermiddagen hade han nastan upp mot 40*C.
Efter hans tupplur va jag tvungen att bara han hela vagen till o fran busshallsplatsen for o hamta upp danny sedan va han sangliggande resten av dagen o jag fick inte i han na annat an chockladmjolk.
Nar Danny kommit hem hjalpte jag henne med laxorna o sedan hade Danny o Kierstan en liten kostym modevisning dar det tydligen va min uppgift att satta + eller - pa deras kostymer.
Sa har sag ett par av dem ut:

        

Kristy kom hem runt 9.20 pa kvallen sa 9.45 hade jag lagt Kierstan for o sova men markte att hon kandes lite varm sa Kristy tog hennes temperatur o det visade sig att hon ocksa hade feber.
Antligen kunge jag ga o sova efter en valdigt lang dag.

Pa torsdagen borjade jag kl 9 o Kristopher va redan uppe o verkade hur frisk som helst sa Kristi o han akte ivag till hans fotdoktor. 9.30 vaknade Kierstan hon hade fortfarande lite feber sa jag gav henne lite medicin sen gjorde jag henne iordning....hon va valdigt pigg o energisk aven fast hon va krasslig.
Sa en stund senare bar det av till hennes talpedagog o eftersom Kristopher va med Kristi kunde jag sitta ute i solen o njuta av det harliga vadret medan jag vantade medan Kierstan va hos pedagogen.
Pa eftermiddagen kom Kristi o Kristopher hem igen sa Kristi tog med sig Kierstan till hennes motorikpedagog men va tvungen o vanda igen for hon kraktes i bilen sa nar de kom hem igen gav jag Kierstan ett snabbt bad o darefter slutade jag for dagen.
Sa jag akte ivag till YMCA for o gyma lite o nastan 1.5timme senare va jag pa vag hem igen.
Det va ju tankt att jag o Karen skulle hitta pa nagot pa torsdagkvallen men pa morgonen hade hon fatt reda pa att hon va tvungen att jobba sent sa det va lite trakigt.
Sa jag bestamde mig for att traffa Jean ( zumbalararens IT-intern )istallet. Vi traffades utanfor "starbucks" sa vandrade vi runt lite i stan sa jag fick en chans att ta lite foton pa omradet. Han visade aven huset dom bodde i o studion dar han jobbade. Darefter bar det av till "perkins' for lite mat o jag lyxade till det o bestallde dessert.

            


                          

                               "Lite bilder fran var vackra stad"

Idag va det lite osakert om de tva yngsta skulle till skolan eller inte men som tur var akte dom dit sa jag kunde fixa med tvatten i lugn o ro och ta mig en tupplur for jag va valdigt trott.

Nu ligger dom o sover middag sa jag ska ta o vika den sista tvatten....ha en bra helg:)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Va fint det verkar vara!

2010-04-17 @ 16:19:01
URL: http://tejes.blogg.se/
Postat av: Anonym

javisst....det ar kanonfint:)

2010-04-18 @ 22:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0