toppenhelg

Detta maste jag saga har verkligen varit ett toppenhelg:-D
I fredags efter jag slutat jobba gick jag over till Karen med resterna av minahavreflarn som jag bakat for en tjejkvall med totalt 8 au pairer, pizza, glass, kakor, brownies och chips. Hade riktigt skoj med massa prat o en rolig komedifilm o kom inte hem foran nastan 1 pa natten.

                                         

                                     tre olika sorters glass, mums:-p

Pa lordagen borjade jag jobba kl 8 o trodde jag skulle vara jattetrott men det va jag som tur va inte.
Jobbade till lite efter ett o sen akte jag o Karen till Chapman Park.
Det ar verkligen en jattefin park inte alls langt hemifran med flera pooler, beachvolleybollplan, basketplan mm o det va en perfekt dag med stralande sol.
Dar vi taffade pa tjejerna fran gardagen o mer o mer folk dok upp sa som mest va vi 23 personer o vi spelade beachvolleyball barfota i sanden vilket va valdig roligt. Vi hade picknic o karen hade varit snall o gjort ordning tva mackor till mig som hon hade med. Jag hade med mig lite frukt o pretzels, en annan svensk hade med sig svensk potatissallad som va kanongod. Smakade pannkakor med nutella, det fanns kakor o frukt o massa annat gott och det va en valdigt trevlig eftermiddag med kanonvader o massa vollyboll, prat, musik o aven lite basket pa basketplanen. Lyckades till o med bli solbrand pa axeln fast jag hade solskyddsfaktor pa mig:-s.


                                                  

                           
   

                                                                "Li, jag o Karen"

Pa kvallen akte jag o Karen till "UNO" for o ata middag o darefter akte vi hem o jag gick o la mig valdigt tidigt for jag va helt slut:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0