mest jobb den har veckan

I fredags va jag o petra o shoppade pa marshalls o sen gick vi pa bio....sag charlie St cloud - den va okej men jag ar ganska saker pa att boken maste vara mycke battre.
Pa fredag morgon fick jag reda pa att jag skulle vara ledig pa lordagen o jobba langre pa nasta torsdag sa jag sov lange pa lordagmorgon o missade bade samtal o sms, haha.
Nar jag val vaknade va jag o petra ivag o solade o badade i en av clubpoolerna har i omradet.
Senare mot kvallningen akte vi hem till dominica for o fira charlie som fyllde 5 ar o det bjods pa bade mat o tarta och det va riktigt trevligt. Det hade dock varit att foredra att inte aka till "subway" innan o ata en footlong vegie delight sanwish, haha:-p.
Senare gick vi ut till "chambers" och darefter "the freight house" o hade verkligen en kanonkvall.
Darefter bar det hem till dominica igen dar vi overnattade, sov lange pa sondagen o sedan akte vi till "platos closet" for massa shopping.
Gillar verkligen den affaren....kopte 7 toppar, 1 par american eagle jeans samt 1 bok for endast $31= ca 300kr:-D
Sen har det mest varit jobb den har veckan.....igar ( onsdag ) va jag o dominica med hennes barn till a.c moore for o gora art & crafts som dom har dar varje onsdag mellan 15 - 17 och efter jobbet akte jag hem till petra o sedan akte vi over till dominica o bara sat o pratade o relaxade.
Idag jobbade jag lange......mellan 8.30 till 17.30. Sedan gick jag ut o joggade o spenderade darefter kvallen hemma o slappade.
Sa trakigt att inte petra bor ratt over gatan langre sa man bara kan ga over ditt helt appropa......men, men, det ar som det ar - kunde vara varre.
Snart ar det helg igen o skont ar ju det.....ha det bra alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0