annu en vecka har sprungit forbi

                             

Oj nu va det ett tag sen jag skrev igen.
Forra helgen hande inte sa mycket....jobbade, firade kristopher o va hos petra o kollade pa film pa lordagen.
Pa sondagen va vi over till dominica o pa kvallen akte vi + radka over till aaron o partade lite.
I mandags va det au pairmote o vi akte go-kart vilket va riktigt roligt.
Resten av veckan har varit mest jobb men i fredags va jag o dominica pa bio o sag nya filmen EAT PRAY LOVE med julia roberts o det va riktigt kul o se svenska skadisen tuva novotny som den italienska vanninan fran sverige.
Jag gillade filmen sa spring o se den nar den kommer till sverige om den inte har gjort det an:)
Igar jobbade jag o sen va jag till "chapman park" o solade lite....darefter vart det shopping o pa kvallen va jag, petra, dominica o emira ut pa krogen o roligast pa hela kvallen va nar vi traffade pa kristophers o dannys karate tranare utanfor "stephanie's", haha.
Idag har jag bara sloat, kollat pa film o suttit i timmar o forsokt hitta pa billiga flyg till orlando, mexico o philadelphia...kommer landa pa $625..... ca 4600kr sa det ar inte sa farligt.
Imorgon ska jag till collage o registrera mig o betala over 8000:- for 3 credit....svindyrt att plugga:-s
Inte sa mycke annat som hant har, ser fram emot att borja skolan o traffa lite nytt folk o lara mig massa intressanta saker.
Ha det bra alla:)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Va ska du plugga kära syster? Puss

2010-08-16 @ 22:32:04
URL: http://tejes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Life and health...jag ar numera en collagestudent fran o med idag, haha...men vad det sved att lamna over en hel 2cm hog bunt med $20-dollars sedlar:-s puss

2010-08-17 @ 03:06:34
Postat av: Tessan

Oj va spännande och kul! Puss

2010-08-18 @ 21:06:59
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0