paborjat mina collegestudier:)

Sa i lordags efter jobbet va jag till "chapman park" o solade o sen bar det av till gymet, darefter vart det en lugn hemmakvall.
I sondags shoppade jag pa "marshalls", hyrde film o pa kvallen jobbade jag igen.
Denna vecka har varit mest jobb igen o i onsdags va jag o dominica med vara ungar till "a.c moore" o pysslade som vanligt.
Va till "borders" i tisdags o traffade pa petras vardpappa o tva av sonerna.....det va roligt for han kande inte igen mig men jag kande igen dom, haha.
Idag va min forsta dag som collegestudent. Tar "life and health"....verkar vara en intressant klass. Hade vantat mig mestadels tjejer men jag tror vi va runt 8 tjejer o 15 killar")
Lararen gick igenom kursupplagget o sen skulle vi ga ihop tva o tva o sa hade vi ett par min pa oss att lara kanna partnern o vice versa. Darefter skulle vi ga upp infor klassen o  beratta om honom/henne.
Jag gick ihop med Joe. Nar lararen fragade om nan ville borja frivilligt rackte jag upp handen sa fort jag bara kunde sa jag skulle fa det avklarat sa fort som mojligt.
De som hade den basta presentationen kommer fa extra credits sa jag forsokte skoja till det lite sa ja borjade presentationen med o laga min hand pa hans axel o saga - " this is my new best friend joe".....pa ett lite roligt satt, haha:-p.
Efter lektionen gick jag over till bokhandeln pa campus for o kopa den obligatoriska kursboken o fick en mindre chock nar priset va $80.
Nar jag kom hem jobbade jag till kl 15 o sen akte jag o kopte bussbiljetten for imorgon....for imorn bar det av....antligen semester igen. Tror aldrig jag behovt semester sa mycke nan gang forut som jag gor nu. Ska bli sa oerhort skont att fa ett avbrott i vardan...o det ska bli sa roligt att traffa pappa carita o john:)
Sa synd att ni alla dar hemma inte hade ett jetplan sa ni kunde komma o halsa pa ocksa.....men, men...det ar ju inte sa langt kvar tills jag kommer hem igen:)
Ha det bra alla:)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men Hallå sis nu tycker jag det är väldigt dålig uppdatering här ;)

2010-09-10 @ 14:35:44
URL: http://tejes.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, har inte haft tid....det ar fullspackat schema har:-s

2010-09-12 @ 20:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0