kaffevecka

Det vart kaffe nastan varje dag forra veckan....i mandags va det jobb till 8.30 o sedan plugg. Petra va har under min lediga tid pa eftermiddagen o eftersom jag inte kande mig riktigt kry sa vi skippade traningen.
I tisdags va jag tvungen att lamna lektionen da kierstans larare ringde o talade om att kierstan inte madde na bra o jag behovde komma o hamta henne. Det va bra for jag behovde en extra timme eftersom jag va tvungen att jobba in 9 timmar under veckan men nackdelen va att jag delade min bok med en annan student o senare under lektionen skulle vi ga igenom vad som skulle komma pa provet pa torsdagen sa jag bad henne o hora av sig efter sa jag kunde kopiera hennes anteckningar. Tidigare under lektionen fick jag foresten tillbaka resultatet pa forra provet o det var A igen:)
Sa jag hamtade upp kierstan o sen akte vi hem till petra for o fordriva lite tid innan det va dags o hamta upp kristopher runt hornet...kandes onodigt o aka fram o tillbaka nar det va sa ont om tid. Sen vart det jobb till 22.00 snaret.
Under kvallen akte jag med barnen till college for att hamta min bok o fa antekningarna fran min klasskamrat sa under onsdagen pluggade jag lite pa min lediga tid men det vart aven ett besok till petra for lite te.
Efter jobbet va det bara till o plugga men pa torsdagen under provet visade det sig att det va visa saker som fattades i anteckningarna som jag inte hade en aning om sa provet gick inte na vidare den gangen. Utover provet va det grupprojektet som skulle presenteras o jag hade ju som jag kanske namnt tidigare gjort en video om min del av presentationen som handlade om traning o dess fysiologiska fordelar.
Va med barnen till frissan efter skolan o sedan jobb till 19.
I fredags va jag, petra o radka ivag pa "bodypump" o det marktes bade lordag o sondag att man inte gatt o tranat pa nastan 2 veckor, haha:-p.
Efter jobbet va det dags for sista kursen i pljemalning mellan 19 - 22 o sen akte jag hem o fixade mig for jag o petra skulle pa utgang....det blev "chambers", "stephanies" o dedan till en bekants bekant pa lite efterpartaj. Det va mycke folk ute o det va som vanligt roligt:)
Kom hem runt 3.30 o sedan sov jag 3.5 timmar innan det va dags o ga upp for min heldagskurs i emotionell intellegens. Kursen va mellan 9 - 16 o jag va ratt trott men tiden gick snabbt anda o jag hade bade energidrink o olika snacks for o halla mig vaken.
Efter kursen akte jag till genuardis for o hitta nat o ata till middag.....planen va att aka hem o sova ett tag for o piggna till for kristi o barnen hade akt till maryland o petra hade hannuka middag + fodelsedagsfirande med familjen sa hon skulle komma runt 21 sa skulle vi ga ut igen. Men nar jag va pa affarn ringde hon o bjod over mig sa jag gick forbi blomavdelningen o plockade upp en blomkvast till pamela o sedan bar det av hem till petra.
Familjens farmor o farfar + tva fastrar va dar o vi at, tande ljus o delade ut paket o till min forvaning fick jag ocksa ett paket med hemagjord chocklad fran "raymers" och judiska guldchockladmynt vilket jag tyckte va valdigt snallt av dom:)
Sedan firade vi petra, chris o farfarn som alla har fodelsedag har i dagarna.
Nan timme senare akte vi hem till mig for o fixa till oss o sedan bar det av till "chambers".
Den kvallen va jag nykter o korde eftersom petra korde pa fredagen.
Traffade pa sean, steve och anthony o hangde med dom till en annan bar som varken jag eller petra varit pa tidigare men den va ingen hojdare.
Runt 3-snaret bar det av hemat efter yttligare en rolig kvall:)
Vi vaknade ratt tidigt i sondags o sedan va det dax for shopping....spenderade massa pengar igen men hittade riktigt fina saker o en del julklappar. Vi va aven forbi dominica en svang som va upp till oronen upptagen med alla papper, uppsatser o projekt nu sahar i slutet pa terminen. Avslutade kvallen med en kopp te pa "appelbees".
Under eftermiddagen smsade sean fran lordagen o bjod ut mig pa date sa imorgon ( onsdag ) ska vi ut o ata. Vet inte sa mycket om han forutom att han ar en fore detta hockeyspelare o jobbar med barn som har problem.....far se mer imorn men det ska bli roligt... jag alskar ju att ata sa den delen kan ju inte ga fel, haha:-p
I mandags va jag en svang forbi petra igen pa formiddagen o under eftermiddagen fixade jag med hennes present - hon fyller ar idag sa efter jobbet ska det firas:-D
Efter kristi kom hem igar kvall satte jag mig ner for att skriva mitt reflection paper som skulle lamnas in idag....2 dataskrivna sidor om vad den har klassen gett oss....skrivandet gick pa runt 1.5 timme men sen hade jag problem med skrivaren o det slutade med att jag mejlade over pappret till lararen i stallet.
Nu ligger barnen o sover middag men det ar dax o vacka upp dem for o hamta danny o sedan aka pa karate....ha det bra alla:)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Gud va du har mycket för dig hela tiden :) Blir trött av att bara läsa vad du gör. Lycka till på daten imorgon ;)

2010-12-07 @ 22:04:35
URL: http://tejes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jadu det ar full fart hela tiden....idag kommenterade till o med petra att jag sag valdigt trott ut, haha:-p...tackar, tackar - det ska bli riktigt roligt:) Ska till "ooka" sa om daten ar kass sa far jag i alla fall ata riktigt god mat sa det kan ju inte ga fel;), haha:-p

2010-12-08 @ 20:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0