fodelsedagar, date o annat roligt:)

I fredags kvall va som sagt jag o petra ute - vi akte till "chambers" o efter ett tag kom Sean o hans van dit o gjorde oss sallskap....en rolig kvall men dessvarre stal nan seans luvtroja sa han va tvungen att ta sig hem i kortarmat:-s
I lordags jobbade jag mellan 8 - 15 o sen vart det en snabb tupplur innan jag mote upp sean for middag o bio:) Vi akte till "the olive garden" - en lite finare italiensk restaurang o at gott o sedan sag vi "unstoppable".
O vet ni vad - nar jag traffade han gav han mig varldens blommbukett o en vaska med ett hemmaspa kit ( bodylotion, shower gel, bubbelbad o bodyspray ) + en julljuslykta samt 2 stora yankee candle ljus i doften vanilj och pepparkaka....wow - blev grymt imponerad:-D

        

        

        

        

Kom hem o sov men va ratt stressad for jag viste att jag va tvungen att ga upp tidigt o fixa iordning mig for kl 11 pa sondagen hade kierstan princessparty har som jag skulle deltaga pa.


        

                                                        "fodelsedagsbarnet"

        

                                                       "ansiktsmalning"

        

                                                       "tinkerbell va ba besok"

        

                                                                "tjusig tarta"

Efter princesspartyt va det dags for slakten o komma o fira o Sean va inbjuden ocksa sa han dok upp o traffade alla:)
Senare pa eftermiddagen akte jag till petra for partaj nr 3 - de hade ett stort hannuka party som jag va inbjuden till. Va lite sen sa dominica o radka samt de andra gasterna va redan dar.
Efter ett par timmar akte radka o dominica hem o jag o petra akte ivag till "chambers" igen, haha:-p
I mandags va det dags o fylla 26 o det kandes i stort sett som en vanlig mandag.
Fick kort + presentkort pa "target" for $25 av barnen o kristi pa morgonen o nar jag skjutsat kierstan till skolan akte jag hen till petra o vakte henne for hon va ledig....nar hon val vaknat till at vi frukost o kikade lite pa tv innan jag hamtade upp kristopher o skjutsade honom till skola nr 2. Sen akte jag tillbaka till petra o vi svangde forbi dominica o fikade o jag fick en present av henne - en fin varm sjal:)

        

Vi alla tre akte ivag pa "bodypump" o sedan akte jag hem o fixade iordning mig valdigt snabbt innan jag hamtade upp barnen.
Jobbade bara till 18.30 o sen kom barnens mormor o passade dem for jag skulle pa au pairmote. Sa petra hamtade upp mig o vi akte ivag.
Fick min present fran henne - en riktigt tjusig klocka o ett par skinnhandskar:-D,
samt ett vackert kort som hon hade skrivit i o jag blev nastan lite tarogd nar jag laste innehallet:)

        

        

Motet va ett julklappsbyte o jag fick godis + mera bodylotion o showergel.....men jag glomde den hos var LCCs hus men det gor mig inget:-s
Sedan akte vi + radka till "chambers" for o fira min fodelsedag...pa vagen hamtade vi upp dominica o nar vi kom dit fick jag radkas present - chocklad o ett kort...det funkar alltid, haha:)

        

Vi va dar nan timme o sen va det bara hem o sova for jag va riktigt trott:-s
Idag har jag bara tagit det lugnt pa mina lediga 2 timmar pa formiddagen ( sa skont o inte ha skola under den tiden langre ) o fick alldeles nyss reda pa att jag kommer sluta runt 16.30 tiden for kristi kommer hem tidigare for o aka ivag med barnen nagonstans for idag ar kierstans egentliga fodelsedag - 4 ar blir hon:)
Det varsta ar att jag maste jobba ihom de saknade timmarna senare i veckan men det ar som det ar:-s
Jag o petra hade planerat att ga pa "interval training" efter jobbet men nu nar jag slutar tidigt hinner vi med passet innan ocksa som tydligen ar valdigt mycke for mage sa det blir intressant - har aldrig gatt pa det forut eftersom jag alltid jobbar da.
Ev kommer dominica med ocksa sa det blir roligt:)
Dags o vaka upp barnen, ha det bra alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0