lite kort om vad som hant sen sist:)

Forst o framst vill jag borja med o tacka for alla fina julkort o gratulationer som kommit pa posten den har veckan:)......blir alltid lika glad nar jag oppnar brevladan o ser ett brev med mitt namn pa:-D
Da ska vi se vad som hant sen sist.....
I tisdags kvall efter jobbet va jag o petra som sagt ivag pa "interval training" o innan det va det "abs/thighs/buns". Darefter stannade vi till ett par timmar pa "chambers" pa hemvagen.
Under dagen pa tisdagen gav jag kierstan hennen fodelsedagspresenter eftersom det va idag hennes fodelsedag va.....hon blev valdigt glad over vad hon fick - en barbie med skimrande o sjungande klanning och en hello kitty ryggsack:

        

        

        

        

I onsdags skippade jag traningen for jag hade lite ont i halsen sa petra kom forbi pa en kopp kaffe pa formiddagen o pa kvallen traffade jag Sean o mote hans foraldrar - de va treliga o hans pappa hade bra koll pa geografi o vi pratade lite om skidakning mm.
I torsdags va jag hem till petra pa formiddagen o sen svangde vi forbi "target" innan det va dags o aka hem o jobba igen.
Pa kvallen traffade jag Sean igen o vi va pa "tomatoes" o at....har aldrig varit dar o atit med jag gillade det verkligen, va en valdigt mysig restaurang o igen sa betalade Sean notan.
I fredags va jag ratt seg o tog det bara lugnt pa min fritid.....jobbade till 8.30 o sen gick jag o la mig innan 22.
Laura fyllde ar pa fredagen o planen va att ga ut o fira men jag va alldeles for trott for det:-s
I lordag fick jag lite sovmorgon o borjade inte jobba foran 9.30.
Efter jobbet fixade jag iordning mig o sen kom Sean o hamtade upp mig igen for o aka hem till hans bror pa en familjesammankomst. O wow vilket hus han hade - det va verkligen jattefint:-D
I dag va vi ivag o at frukost eller rattare sagt brunch - te, omelette o toast och igen sa betalade han notan....kanns lite konstigt o bli bjuden hela tiden - far ta o forsoka hitta na valdigt fin julklapp till han for o kompensera lite.
Har ar foresten ett par bilder pa Sean sa ni kan se hur han ser ut:

        

        

        

Han skjutsade hem mig efter brunchen o efter en liten stund akte jag hem till dominica o bubblade lite medan vi vantade pa att radka skulle komma....sen bar det av till kopcentrat - kopte dock ingenting konstigt nog. O bra va ju det for det har jag inte riktigt rad med nu:-s
Na nu ska jag ta o hoppa i sang tidigt -20.30:-s.....men jag behover lite somn kanner jag - ha det bra alla:)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Så mysigt du verkar ha det fina syster!

2010-12-20 @ 21:42:22
URL: http://tejes.blogg.se/
Postat av: Anonym

javisst:)

2010-12-21 @ 02:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0