forkyld under julveckan:-s

I mandags kande jag av fullmanen som jag markt tycks paverka mitt humor lite sa jag akte ivag till gymet for o inforskaffa mig lite endorfiner vilket jag nog inte borde ha gjort for under eftermiddagen borjade min hals ge sig till kanna o sedan gick det bara utfor....idag ar det torsdag o det ar medicin, halstabletter, nasdukar, honung o citroner mm som galler. Men i morse tog kristi en titt i min hals o det ar tydligen inte halsfluss iaf sa det ar ju bra. Igar kvall va jag hos Sean o jag va rejalt hangig - hostade o fros som bara den o kunde knappt svalja for halsen som varkte som bara den o jattestel i nacken av nagon anledning. Forkyldning ar ju verkligen ingen hojdare....specielt inte sa har i juletider:-s
I ovrigt har min vecka sett ut ungefar sahar:
I mandags va det jobb o gym, i tisdags morse va jag hem till petra pa min lediga tid o sen efter jobbet va det utgang till "chambers" med petra, dominica, radka, laura o john. Efter nan timme kom Sean dit ocksa sa det va kul att han kunde traffa alla - han har ju bara traffat petra forut:) Det va riktigt mycke folk ute....brukar vara ganska lugnt annars pa tisdagar.
Va ett par min sen hem - maste vara hemma till 12 men det gick nagra min over tiden:-s
I onsdags va det jobb o kristopher o kierstan slutade tidigt sa jag hamtade upp dem redan kl 13 istallet for 15.15.
Nu ar den skolan stangd resten av aret o oppnar igen 3 jan.
Pa kvallen va jag som jag namnde hem till Sean o va inte tillbaka hemma foran nastan 23.30 o sen hade jag jattesvart att somna for min irriterande hals.
Idag har kierstan varit hemma med mig hela dagen men kristopher o danny hade fortfarande skola.
Sa nar de har tog sin tupplur slog jag in lite julklappar.
Tank att det ar julafton imorn - kanns inte alls som det...vi har inte ens sno har an o bara nan fjutig grad kallt:-s
Efter jobbet idag sa ska petra folja med mig pa julklappsjakt - maste hitta nat till Sean o sen ska vi hem till dominica sa det blir roligt:)
Ha det bra alla o jag onskar er en riktigt god jul - o tack for julkortet mamma, det kom i mandags - jattefint:)
Saknar er o onskar jag kunde fira julen med nara o kara men vi far fira mer nasta ar:) pussar o kramar

Kommentarer
Postat av: Tessan

God Jul älskade syster! Vi saknar dig också!

2010-12-24 @ 00:30:02
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0