torsdag - New York city :)

Igar borjade vi med en communication workshop, sen va det sista lektionen dar vi presenterade vara grupp projekt - jag va med i gruppen 3-4 ar.
Sen fick vi vara diplom o sa va det dags att hamta upp vara lunchboxar for att sedan hoppa pa bussen som skulle ta oss in till New York.
Dar akte vi runt o tour guiden berattade om allt vi sag, senare tog vi en bat fram o tillbaka till Staten Island o sa va vi upp pa toppen av rockfeller center dar man sag ut over hela New York....det va riktigt lackert.
Massa kort over New York trippen kommer inom dom narmaste dagarna.
Efter det hade vi lite fritid o jag o diana lyckades faktiskt utan storre problem att hitta tillbaka till bussen sen nar det va dags att atervanda.
Det va lite kort om fritid sa vi han inte med sa jattemycket.
Kom tillbaka till St John's ganska sent pa kvallen sa da var det i stort sett bara at packa ihop allt o ga o sova.

I morse hade vi ett kort mote i centeniall hall efter frukost o sedan va det dags o hoppa pa bussarna som skulle ta alla till den flygplatsen de skulle till....vissa skulle aka buss hela vagen till vardfamiljen o jag sitter kvar har pa St John's o vantar pa att familjen ska hamta upp mig...kanns valdigt nervost:-s
Dom kommer nog narsom helst sa jag ska ta o avsluta skrivandet.....hur allt gatt far ni lasa i nasta inlagg....Ha det sa bra alla, puss o kram 

Kommentarer
Postat av: Syster

wiiieee va spännande! Hoppas det går jättebra hos familjen, ser fram emot att läsa mer snart! Trevlig helg också förresten, alla hjärtans dag och allt. Kärlek / Therese

2010-02-12 @ 19:15:39
URL: http://tejes.blogg.se/
Postat av: Anonym

javisst:) Mer kommer så fort jag har tid o skriva....Tack dessamma....ha en kanon alla hjärtans dag. puss

2010-02-13 @ 19:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0