shopping, katter o Maryland:)

Då ska vi se....sen sist har det hänt lite grejer.
Jag o pop-pop va iväg o ansökte om social security number i torsdags. På hemvägen fick jag köra vilket va lite nervöst....dels för att jag är ovan med dom här gatorna, dels för att jag körde en BMW, dels för att det va en automat o jag ha aldrig kört automat o största delen för att pop-pop är en pensionerad polisman:-s
Men det gick kanon - han tyckte jag körde bra o sa att han kände sig trygg med mig bakom ratten:)
Jag va även o fixade bankkonto och ansökte om financial aid på YMCA. Det är en träningsanläggning o dom har massa roligt man kan träna - gym, olika sorters yoga, ta Chi, akido o andra kampsporter, pilates, simning, zumba ( typ latindans-aerobic ), jogginggrupper, o massa annat. Med financial aid betalar jag bara 18dollar/månad istället för 99dollar så jag håller tummarna:)
I helgen va vi ner till Maryland o hälsade på släktingar. Det va jättefint där o dom hade två jättesöta katter:)




Här är ena katten.
På lördan va vi o shoppade...jag köpte ett par nya skor på rea.....kostade bara 12dollar.



Mina fina nya skor:)
Så lunchade vi på "the cheescake factory"....dom hade kanongod mat o sa självklart cheesecake till efterrätt. Dom hade typ 30 olika sorter o välja på....jag tog en "wild blueberry white chocholate cheesecake" - det va riktigt god:-p


Mums, mums, mums:-p

Danny o Kiersty åkte på en marry go-round eller va det nu heter som dom hade på shoppingcentrat....

                        
     Danny                                                   Kirsty

På söndan va det dags o åka hem o på hemvägen stannade vi på ett av kusinernas födelsedagskalas.
Söndagkvällen va det bara till o slappa o hämta energi för den kommande veckan.
Det här är Madyes sista vecka så jag kommer köra en hel del solopass de näsmaste dagarna men det ska nog gå fint:)
Dags o avsluta för nu är deras tupplur snart slut...ha det bra, puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Antar du menade att skorna kostade 12dollar, inte 120 ;) Den där cheescaken såg inte ut att va helt tokig :)

2010-02-22 @ 21:38:13
Postat av: Anonym

ja just ja, haha:-p Nix verkligen inte:)

2010-02-23 @ 15:25:33
Postat av: Tessan

Hej bästa sis!

Hur har du det? Nu är det väl snart dax för en uppdatering ;) I eftermiddag ska vi på kalas hos mamma. Ha en mysig söndag. Saknar dig massor! Puss

2010-02-28 @ 13:23:33
URL: http://tejes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej pa dig:) Jag ar ganska trott idag har varit ratt full fart har de senaste dagarna. Jo jag vet ska skriva lite forhoppningsvis senare idag;) Hoppas det va ett harligt kalas, hade varit riktigt gott med lite tarta:-p. Tack desamma:)....saknar dig ocksa! puss

2010-02-28 @ 20:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0