en valdigt kort summering av vad jag sysslat med sen senaste inlagget

Ojoj nu va det ett tag sen jag skrev....
Har inte hant sa jattemycket sen sist.
Bade den har o forra veckan har varit mest jobb.
Forra tisdagen va jag o petra o testade pa bodypump passet pa YMCA....det va jobbigt o jag hade en hel del traningsvark dagen efter, haha.
I torsdags va jag till gymet.
I fredags va jag, petra, dominica o dominicas kusin anna till "the freight house".
I lordags efter jobbet va jag till "chapman park" o solade o badade......pa kvallen kom petra hit o vi gick ut till "chambers".
Sen sov hon over har for dominica va pa resande fot.
Sondagen sloade vi mest....vi fargade mitt har o gick ut o at med dominica o anna.
I mandags va jag forbi dominica o petra pa formiddagen o fordrev lite tid.
Igar va jag o dominica till skolan pa formiddagen for o lamna av lite papper o sen pa kvallen va jag, petra, dominica o radka en svang till "stephanie's".
Petra flyttade in hos sin nya familj i tisdags sa det va roligt o hora hur hon har det.
Idag efter jag jobbat klart va jag till newtown o gjorde mitt placement test for skolan som jag behover gora om jag vill plugga credit kurser vilket jag ar lite intresserad av.
Nackldelen ar att det kommer kosta skjortan.
Hur som helst sa va testet i matte, lasning o skrivning...tog ca 3 timmar o jag va ratt utmattad nar jag akte darifran.
Sa nu har jag kommit hem o tagit mig en tupplur o ikvall ska jag troligtvis hitta pa nat med dominica o kanske petra, har ingen aning om vad.
Sa nu ska jag ta o hoppa in i dushen....hors senare....ha det bra alla:)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Body Pump verkar helt galet jobbigt ;) Nu blir det ingen träning på ett tag, bara husrenovering!

2010-07-30 @ 23:09:53
URL: http://tejes.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det ar det.....maste vara riktigt bra:) haha....husrenovering ar battre an gymet:-p

2010-08-02 @ 01:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0