kort summering av de senaste dagarna

I onsdags va jag o petra som sagt ute o shoppade lite o jag hittade en jattefin bikini + massa annat sa jag betalade over 1000 spann pa den shoppingturen, haha.
Arbetsdagen gick ganska snabbt o pa kvallen gick jag o petra ut o promenerade runt i omradet.
I tisdags jobbade jag mellan 9.30-14.30 o akte ivak med barnen till en valdigt stor lekpark ca 10 min hemifran o vi hade alla valdigt roligt...men joses va klurigt det va att konstant halla koll pa alla tre nar det va sa mycke andra barn dar.
Efter jobbet gick jag ut till petra o vi stod o bubblade lite o packade in hennes vaskor i bilen som jag sedan korde till dominica for hon ska bo dar nar de atervander fran califonien tills hon flyttar in till sin nya familj som jag glatt kan meddela bor endast 7 min harifran sa det ar ju toppen:-D.
Darefter akte jag till banken o sedan ut pa lite mera shopping.
Sen akte jag hem o gick over till petra o spenderade resten av kvallen dar.
Hon jobbade for hennes vardforaldrar va pa konsert....sa hon bjod pa pizza, vi kollade pa shrek o spelade ett nytt sallskapsspel som petra kopt som farvalpresent till barnen.
Va hemma igen runt 22.30 sa imorse nar jag vaknade kande jag mig ratt utvilad.
Pa formiddagen idag har jag haft fullt upp med o packa, tvatta o forbereda infor resan.
Ikvall nar kristi kommer hem aker vi ivag o overnattar pa ett hotell nara flygplatsen o imorgon bitti gar planet till Aruba:)
Sa ha det sa bra alla sa skriver jag igen nar jag kommer hem igen, o sjalvklart lagger upp massa bilder fran var vecka i solen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0