den har veckan an sa lange


Kristopher har varit lite krasslig den har veckan o det har inte blivit nagon traning for mig heller pga min forkylning.
Sa nar jag inte har tranat har jag haft allt mer fritid, sa i tisdags forrmiddag va jag ute o fick lite sol pa mig innan det va dags att hamta barnen och i onsdags gick jag over till Petra igen o fordrev lite tid dar.
Pa tisdagkvallen kom petra over o vi kollade lite mer pa semesterideer....det ser ut som det blir de jag namnde i forra inlagget...ska bara se till o boka de nu inom de narmaste dagarna.
Igar kvall va vi ute o promenerade i omradet o kollade pa alla vackra hus o snygga bilar.....for att darefter aka till wendy's o kopa glass, haha....inte det mest halsosama alternativet men, men.
Idag har jag jobbat mellan 9 - 13 o ar ledig resten av dagen tills kl 18 da jag ska jobba igen ett par timmar for kristopher har skolavslutning sa jag ska vara hemma med kierstan.
Sa nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta pa......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0