partyhelg i philadelphia

I fredags akte jag o petra ut pa lite shopping efter frukost o sen svangde vi forbi dominica som kommit hem fran semestern for att sedan aka ivag o hamta upp barnen.
Pa kvallen gick jag, petra o dominica till "chambers" men va hemma igen till 12 eftersom jag skulle jobba pa lordagmorgon.
Lordagens jobb va valdigt simpelt.....mellan 9 - 12 eftersom jag hade jobbat over tidigare i veckan sa nar jag jobbat fardigt akte jag, petra o dominica till "marshalls" for shopping infor kvallen. Hittade tva par klanningar o ett par riktigt snygga skor, o lite annat.
Sedan va det bara hem o ata, ta en dush o ga over till petra o fixa iordning oss for att sedan aka ivag till philadelphia for o parta.
Vi overnattade hos dominicas van, rochero som bor i philly o joses vad roligt vi hade.
Borjade hos rochero, sedan akte vi ivag till "riverdeck" for att darefter aka till "z-bar".
Det va massvis med folk o det va riktigt lange sen jag haft en sa rolig utekvall.


                

                                                "detta va det glada partyganget -
                                              petra, rochero, jag, nell o dominica"

                    

                                   "jag har min nya fina klanning pa mig, haha:)"   
 
                     

                                            "den glada trion - vad tycks om min nya harfarg?"

                     

                                                                   "jag o dominica"

Vi va hemma igen vid 5-snaret o otroligt nog va alla uppe igen vid 9-tiden o rochero bjod oss pa en riktigt god frukost.
Strax efter lunch akte vi hem igen o slappte av petra for hon skulle pa familje/avskedsmiddag o jag hangde med dominica hem for o vila lite o sedan kom massa folk i hennes vardfamiljs slakt o det bjods pa massa mat o tarta for dominica fyllde ar under forra veckan.
Ett par timmar senare dok petra upp o pa kvallen akte vi hem o jag gick o la mig ratt tidigt for jag va riktigt trott.
Igar va petra har o at frukost o sedan gick vi over till henne o kollade pa film.....sen jobbade jag till 21.20 o sedan satt jag vid datorn till nastan 12, haha....
Sa i morse va jag som vantat valdigt trott....efter kristi akt ivag med barnen kom petra o skramde mig for jag va i koket o pysslade med frukosten och lyssnade pa min mp-3 sa jag horde inte nar hon kom o helt plotsligt bara va hon dar, haha.
Idag kollade vi pa film igen o formiddagarna gar sa oerhort snabbt, sa innan jag visste ordet av va det baba till o aka ivag o hamta upp ungarna.
Dagen gick ganska snabbt med karate o annat smapyssel.
Efter jobbet gick jag ut o promenerade o under tiden hann det bli morkt o det ar sa oerhort vackert med alla "fireflies" som blinkar mest overallt....valdigt fashinerande:-D.
Imorgon ska jag o petra ut o shoppa lite for vi bada maste hitta en bikini for pa lordag gar planet till aruba o pa fredag aker petra o dominica till califonien, sa det ar lite som maste inhandlas innan dess.
Sa jag ska forsoka hinna med o skriva igen innan jag aker ivag till annu mera sol o varme....ha det bra alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0