kort sammamfattning av den gangna veckan

Dagarna rullar pa som vanligt med traning o jobb.
I tisdags vart det bade kickboxing o sen pa kvallen gym med petra o dominica.
I onsdags hade vi en play-date med petras au pairbarn abby o maddie ute i det harliga sommarvadret.
I torsdags va jag, petra o dominica till "saladworks" o at middag, mums:)
I fredags va jag o jean o sag komedin killers pa bio...den va okej men ingen hojdare.
I lordags va jag o petra till parken efter jag slutat jobba for o fa lite mera farg pa oss....efter ett par timmar kom radka o dominica o efter yttligare lite solande akte vi till starbucks for en fika.
Darefter begav vi oss hemat for o styla upp oss infor kvallen sen gick jag over till petra for o fordriva lite tid.
Runt 22- snaret akte vi alla fyra till "havana" - en valdigt trevlig utebar i new hope.
Dar drack jag bla en oerhort god ananas mojito:)
Va tillbaka hemma runt 3-snaret.

              

                            "sahar trevligt hade vi det pa lordagkvallen"

Sondagen va lite annorlunda for kristi hade akt till new york pa nan jobbgrej tidigt pa morgonen sa barnens mormor o morfar va har for att ta hand om dom sa efter lunch akte de ivag.
Petra kom over o vi satt vid internet o planerade var tripp som vi ska bege oss ivag pa veckan efter jag kommer tillbaka fran aruba....det kommer bli sa oerhort skojigt:)
Darefter hamtade vi upp dominica for lite shopping o kinamat pa ett valdigt trevligt buffestalle.
For 10$ fick man ata tills man storknade, dryck o dessert ingick:)
Sedan mote vi upp radka pa "the brick house"...en sportbar med massa tv-skarmar for o se flyers hockeymatch.
Storsta delen av kvallen satt vi ute vid den oppna elden o pratade o hade det trevligt:)

                                             

                                             "utanfor the brick house"

Under sondagen akte maddie in till sjukhuset med en njurinfektion o hon vart kvar tills tisdag eftermiddag.
I mandags begav jag mig ut pa en joggingrunda efter mitt morgonpass o pa hemvagen traffade jag pa petra o abby. De bjod over mig sa efter mitt traningspass va slut gick jag over dit o fordrev lite tid.
Sedan hamtade jag upp ungarna o pa eftermiddagen efter vi hamtat danny gick vi till lekparken.
Petra va dar med abby sa barnen lekte o hade det roligt ihop.
Pa kvallen kom kristi tillbaka fran New York.
Idag kande jag mig lite krasslig sa jag skippade kickboxingen o gjorde bara mina dagliga styrkeovningar, tog en dush, gjorde iordning en kopp te o tog med mig ett par brownies o gick over till petra o abby o spenderade formiddagen dar igen.
Petra bjod pa bade smoothie o lite lasagne o abby hade tydligen blivit valdigt forvantansfull nar petra berattat att jag skulle komma over, hehe:)
Arbetsdagen gick ratt snabbt med katate for bade danny o kristopher.

                   

             "danny's karategrupp"                            "kristopher's karategrupp"

Pa kvallen kom petra forbi for att lana ett par filmer....maddie kom hem fran sjukhuset idag o mar bra sa det kanns ju skont.
Det va en valdigt snabb resume over den gangna veckan, haha....
Nu ska jag ga o sova, ha det bra alla:)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Annanas mojito, lät ju hur gott som helst!

2010-06-13 @ 13:44:48
URL: http://tejes.blogg.se/
Postat av: Anonym

den va helt fantstiskt god....nog basta drinken nansin:-D

2010-06-15 @ 03:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0