valdigt mycke film den har veckan

I tisdags kom petra over efter kristi akt ivag med barnen till skolan o vi at frukost, fargade mitt har o kollade pa film innan det va dags att hamta upp barnen fran forskolan.
Mitt har blev morkbrunt den har gangen o jag ar riktigt nojd med resultatet:)
Arbetsdagen gick ganska snabbt med karate som ett bra tidsfordriv o efter jag jobbat klart kom petra over igen o vi kollade pa film.
I onsdags efter att vi atit frukost o sloat lite kollade vi pa yttligare en film....japp - valdigt mycke filmtittande men det ar ett roligt tidsfordriv.
Sedan jobbade jag till 21.40 pa kvallen o jag va bade valdigt trott o hade ont i huvudet nar kristi kom hem.
Kristopher va krasslig igen med feber o ont i orat....han va bara kry ett par dagar fran forra svangen med feber o oronont.
O idag borjade jag inte jobba foran 12.30 sa kl 8 imorse gick jag over till petra o gissa vad vi gjorde....vi kollade pa film, haha. Sen va vi bada sa trotta sa vi sov lite o sen va det dags for mig att borja arbeta.
Arbetsdagen gick ratt segt idag men det ar ju sa vissa dagar men kristopher madde bra iaf sa det va ju skont:)
Nu sitter jag o vantar pa att petra ska sluta jobba for dagen sa jag kan ga over ditt igen o kolla pa yttligare en film.
Snart helg igen....tiden bara flyger forbi.
Trevlig midsommar pa er darhemma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0