första vardagen helt på egen hand:)

Igår va det en lugn o härlig söndag.
På eftermiddan kom pop pop o mom mom så jag och pop pop åkte iväg till körbanan för o öva inför körningen o se hur min parallelparkering fungerade o jag fick massa beröm. Han tyckte jag körde felfritt o blev förvånad när jag sa att jag bara haft körkort i lite mer än två år. Han sa flera gånger att jag va en väldigt bra förare så det va jättekul o höra:-D.
Sen körde vi tillbaka till huset o åt middag o Danny visade upp sina hopprepstalanger för pop pop som va väldigt imponerad över hur mycket hon lärt sig sen förra helgen.
Idag var första vardagen som jag va helt på egen hand med barnen o det gick riktigt bra:)
Jag behövde inte använda gpsen varken när jag skulle hitta till kristopher o kierstans skola eller när vi skulle hem igen. När vi hade hämtat upp danny från busshållsplatsen åkte vi till YMCA för Dannys första simlektion. Vi kom verkligen i sista minuten för det va lite förvirring vart jag skulle pga vägbyggen men jag kom fram till slut iaf. Hennes lärare sue va jättetrevlig. Nästa måndag lär jag ju inte ha långkalsonger på mig iaf för jag höll på o smälta bort därinne. Det va väldigt varmt o kvavt men som tur är va lektionen bara 30 min.
När vi kom hem igen mådde inte kristopher nå vidare....han va kokhet, frös, helt slut o ville inte äta eller göra någonting. Han hade 39¤ feber så det va ingen höjdare. Han kommer vara hemma iaf imorn så jag vet inte riktigt hur mitt schema ser ut då. Blir ingen fritid mellan 8 - 12 iaf. Stackarn....det ända jag har fått i han uner eftermiddan o kvällen är lite chockladmjölk o vatten. Nä nu ska jag gå o lägga mig.....har ont i huvudet så håll tummarna för att inte jag också håller på att bli sjuk.
Ha det bra alla, puss o kram:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0