frukostdax

Igår va vi som sagt till "Red Lobster" o det va väldigt gott. Funderade på om jag skulle beställa pastan med hummersås men jag tyckte så synd om de levande humrarna dom hade där o visste att en av dom skulle då om jag valde den rätten så det blev en maple glazed kyckling med honung o körsbär och till det villdris o potatismos med en sallad o hallonlemonad. Det va riktigt gott:-D.
Tror jag kommer bli vegetarian förr eller senare.....
Va riktigt trött igår i gick o la mig redan vid 8.30 så i morse när jag vaknade kände jag mig ganska pigg.
Andra maskinen tvätt är redan igång o barnen är i skolan så nu är det dax för min härliga frukost i lugn o ro.
Idag blev det omelett med hackad spenat o cocktailtomater, rostat bröd med ost o gurka, en tallrik med färska jordgubbar, blåbär o mango, activia vanilj yoghurt samt en kopp med härligt örtte i smaken honey vanilia camomille....mums va gott det ska bli:-D.
Ha en bra dag alla:)

            

                                      Min härliga måndagsfrukost


Kommentarer
Postat av: Tessan

Å fy tusan va gott det ser ut :) Nu blev jag nästan hungrig fast jag är proppmätt. Hur går det med foten? Puss

2010-03-29 @ 21:59:22
URL: http://tejes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jadu det va riktigt gott kan jag tala om:-D. Idag e det faktiskt mycke battre o jag har inte behovt halta mig fram lika mycke alls som tidigare sa det kanns lugnande:) puss

2010-03-30 @ 04:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0