sommarvärme:-D

Idag jobbade jag mellan 8 - 1.30 med hade nastan bara danny o kiersty o ta hand om för kristopher åkte iväg med mr michael efter han hade ätit frukost o va iväg till strax efter 1. När mitt arbetspass va över satte jag på mig träningskläderna o gick ut o promenerade i 1.5 timme. Det va helt underbart väder. Hade bara korta träningsbyxor o linne på mig o solen riktigt värmde:) Började fundera på om jag kanske borde ha haft solskyddsfaktor på mig.
Ikväll ska jag o karen åka iväg o shoppa lite. Ska bla kolla om jag hittar på några sommarbyxor för det är lite varmt o vara ute i jeans. Ha det bra alla:)

        

                              Lite bilder från parken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0