middag på "Perkins" med besök från Dora

Efter att jag hämtat upp Danny från busshållsplatsen o Kristy kom hem åkte vi alla till banken lite snabbt o sen åkte vi till "o wow cow" och köpte glass. Den va riktigt kanon...va hemmagjord organisk mjukglass o det fanns massa olika sorter o välja på o jag bestämde mig för en amareto fudge swirl - mums:-p.
Därefter åkte vi till "perkins" för att äta middag o det visade sig att barnen äter gratis där på tisdagar o torsdagar o när vi sitter o väntar på vår mat så borjar kierstan säga dora, dora, dora o vi trodde bara hon pratade på för sig själv men så ser vi en enorm dora komma gående o hälsa på alla så Kristy tog kort på dora o barnen med sin mobil o ett med mig ocksa och en liten stund senare kom en kille o gjorde ballonger till barnen så det va en väldigt oväntad o rolig upplevelse.
Lyckligtvis hade kierstan sin doratröja o dora strumpor på sig som hon stolt visade upp for dora:)

                                              
                       
                     Det här är Dora o kostymens huvud va typ en halv meter brett, haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0