snart är det måndag igen

Igår kväll åkte jag, karen o petra ut för lite shopping. Det va bara tänkt att jag o karen skulle åka men när jag gick ut för o fråga kristy vilken bil jag skulle ta så kom petra o frågade vad jag hade för planer för kvällen o om hon kunde hänga med så det va roligt. Vi åkte iväg typ 6.45 o borjade med "kohl`s". Dom har en hel del riktigt snygga grejer på rea. Hittade ett par sommarbyxor för endast 8 dollar men tyvärr va dom en storlek för små så jag fick hoppa över dom. Men jag gick därifrån med två tröjor för endast 11 dollar. Därefter promenerade vi över till "Marshalls" som ligger alldeles bredvid o där hittade jag ett par lite tunnare byxor för 17 dollar. Efter shoppingen gick vi till " Appelbee´s" o åt middag. Petra skippade maten för hon hade redan ätit pizza men beställde in en drink o dessert. Jag o Karen beställde från deras specialerbjudande 1 appetizer o 2 varmrätter för 20 dollar och valde mozzarella sticks till att börja med o sen en three cheese pasta with chicken. Sedan beställde jag en god dessert. När vi väl kom hem igen va klockan redan halv tolv o det va dax o sova.
Idag sov jag till 10 o sen tog jag det bara lugnt o kollade på ett par avsnitt av desperate housewives online som jag missat o sen på eftermiddagen åkte vi till new jersey för kusin griffins födelsedagskalas o där bjöds det på massa frukt, grönsaker med dip, tortillachips med dip, mat, tårta o tilltugg och det kändes som vi bara satt o åt i flera timmar. Snart är det måndag igen o det är dags för en ny arbetsvecka. Ska försöka komma iväg till YMCA den här veckan o komma igång med träningen. I morgon förmiddag har jag lovat grannens bror att gå på promenad med hans hund. En söt liten vit hund som heter dalily så jag hoppas det är fint väder imorn också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0