Helg igen

I torsdagskvall va vi i en stor galleria för o ta påskfotografier på familjen o medan fotograferingen pågick hade jag tid för lite shopping.
Dessvärre hann jag bara med en affär - "Aeropostale" för det hade massa fina grejer som jag hade velat köpa så jag hade lite svårt att bestäma mig. Men jag köpte med mig ett par fina grejer iaf:)
Igår jobbare jag mellan 10 och 2 o sedan åkte jag ut med bilen för o se om jag kunde hitta någolunda i området o det gick lite sisådär.
På kvällen va vi hem till några bekanta till familjen från Indien o åt indisk mat. Det va lite starkt men helt ok.
Idag va första gången på extremt länge som jag kunde sova ut o idag ska jag nog bara ta det lugnt o njuta av en ledig dag.

                                   

                                      Min fina nya luvtröja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0