lite summering av veckan som varit

I mandags va jag forstaligt nog lite trott sa jag skippade traningen.
I tisdags va jag ivag pa kickboxningen o det va som vanligt valdigt roligt:)
Jobbade till 20.00 sen akte jag o Petra ivag for en fika pa "dunkin donuts" men det kandes lite trakigt att bara aka hem efter fikat sa vi hamnade pa "chambers" ( en bar ) istallet.
I onsdags kande jag mig lite halvforkyld sa jag skippade traningen, jobbade till 20.00, fixade lite med tvatten som jag slangt in i maskinen sa det inte ska svamma over med tvatt pa fredag o sen slappade jag framfor datorn resten av kvallen.
I dag  ar mitt schema lite udda.....forst jobbade jag mellan 8.45 - 10.30 (men det blev till 11.10 istallet) o ikvall ska jag jobba ett pass till mellan 17.45 - 20.30 for Danny har en teaterforestallning i skolan sa jag maste vara hemma med Kristopher o Kierstan under tiden.
I morse nar Kristopher o Kierstan at frukost tecknade Kristopher nagot till mig pa teckensprak men jag forstod inte vad det betyde sa da viskade han det till mig istallet:
- han sa att han alskade mig......hur sot som helst o jag bara smalte:-D.
Sa jag kramade om han o sa att jag alskade han ocksa:)
Det varmde verkligen o hora o speciellt eftersom han brukar uttrycka raka motsattsen lite da o da sa det kandes verkligen kanon.
 
Sa hur som helst....jag o Petra hade planerat att aka ivag o trana om jag kande mig kry o sen hitta pa nagot annat resten av dan tills det va dags for mig att borja jobba kvallspasset men i morse fick hon reda pa att hon va tvungen att jobba for hennes au pairbarn va fortfarande sjuka sa hon kunde inte vara ledig.....trakigt varre.
Sa efter mitt forsta pass akte jag ivag o gymade i +2 timmar o sen akte jag hem o dushade o at lunch, kollade upp lite studiealternativ for deadlinen for regestrering ar 18 maj sa det borjar narma sig o sedan va jag sa trott att jag tog mig en liten tupplur.
Petra o Dominica samt ev ett par andra ska ut ikvall o jag skulle jattegarna vilja folja med men far se nar Kristi o Danny kommer hem o jag far sluta jobba....forhoppningsvis kommer dom tidigare an 20.30 men man vet ju aldrig - kan ju bli senare ocksa om jag har otur.
Sa vi far se hur det blir med det om det blir nagon utgang for mig ikvall eller inte.

Jag o Petra har borjat prata lite om var vi ska aka ivag pa nasta resa o ar lite sugna pa Washington D.C sa ev hamnar vi dar nan gang inom den narmaste framtiden.
I ovrigt har det varit ganska daligt vader den har veckan men idag ar solen tillbaka igen....forhoppningsvis haller det fina vadret i sig hela helgen men ar det nagot jag har lart mig om vadret i Pennsylvania sa ar det att det ar valdigt skifftande.
Ena dagen kan det vara 30*C o stralande sol for att dagen efter va blasigt, gratt o regnigt sa man vet aldrig riktigt vad som hander.
Nu ska jag forsoka borja skriva lite pa ett brev till mormor o morfar innan det ar dags att satta igang o jobba igen om 50 minuter.
Ha det bra dar hemma, har forstatt att ni har rod dag idag....lite avundsjuk, haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0