nya aventyr varje helg:)

Helgen som va flog forbi valdigt snabbt men joses vad roligt jag haft.
Forst jobbade jag mellan 8.00-13.00 sen akte jag, Petra, Radka och Dominica till "Lancaster" for o kolla vad amishfolket har for sig men tyvarr la mitt kamerabatteri av pa vagen ditt men jag hann ta ett par bilder pa omradet iaf o det va valdigt vackert:)
   
           

                             "pa vag till Lancaster o amish village"

Nar vi kom tillbaka hem slylade jag upp mig lite o gick over de langa 20metrarna till Petras hus o hangde dar tills Radka kom o hamtade upp oss vid 22.30.
Sa bar det av mot "stephanie's" ( typ en bar fast med dansgolv ), sedan till "freight house" ( en club ) o vi hade det riktigt roligt o det va trevligt att jag inte behovde kora sa jag kunde inta ett par drinkar men tyvar slutade notan pa 34$, haha....sa kan det ga:-p.

                         

              "foljer ni min blogg vet ni redan vem som ar petra o vem
                   som ar radka men om inte sa star radka i mitten"

Vid 3-snaret va vi tillbaka hemma o dessvarre kunde inte Petra komma in for hennes vardforaldrar hade last for de missuppfattade henne o trodde hon planerade att sova borta sa hon overnattade hos oss istallet.
Pa sondagen va det en hel del telefontid pa skype o senare akte jag, Petra och Dominica till Newtown men det va en valdigt liten stad.

                                        

                                 "supersota ankungar i Newtown"

Sa vi gick runt lite dar o at middag, for att darefter skjutsa hem Dominica som va tvungen o skriva klart sin uppsatts o sen bar det av till "chambers" for o fordriva lite tid.
Sen va helgen slut o det va dax att ga o sova.
Jag har verkligen det kanonroligt har pa fritiden for vi hittar alltid pa massa roliga saker:)

Idag va det mandag, en hel del tvatt, zumba , o pa eftermiddagen va vi i lekparken. Bade Petra o Karen va dar med sinna ungar sa det va roligt:)
O ikvall sa har jag anmallt mig till college sa sa fort registreringen ar klar kan jag anmala mig till kurser.
Nu ar det dax o sova....imorn ar det kickboxing pa schemat.....sen skulle Kristi komma hem tidigare for hon har en middag pa onsdag sa hon blir sen da sa jag o petra klurar lite pa vad vi kan hitta pa efter jobbet imorn.
Far se vad det blir for nagot.....
Ha det bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0