sol o varme

I torsdags kvall blev det lite vandring runt i stan med Petra o Jean. Darefter akte vi till Perkins o at middag ( at varldens godaste kycklingsallad ) o sen gick vi over till "Kmart" for lite shopping.

Fredagen va valdigt stressig for Kristi hade forelasningar med jobbet sa jag va solo med barnen pa morgonen o med Danny o Kierstan gick allt kanon men Kristopher hade ingen vidare rolig morgon.
Han grat o skrek i en timme for han ville inte vakna, han ville inte kla pa sig o han ville inte aka till forskolan.
Men till slut kom vi ivag iaf.
Pa kvallen hade jag o Petra bestamt att vi skulle till gymet o sen aven simma nagra langder men hon fick forhinder sa jag akte ivag o gymade sjalv.
Det va ganska tomt pa folk men traffade pa Jean dar.

I lordags jobbade jag mellan 7 - 10.20am.
Da akte familjen ivag till deras moster i virginia och jag akte ivag o kopte lite grejer till min planerade filmkvall jag skulle ha i lugn o ro med hemagjord pizza.
Darefter akte jag till "wendy's" o kopte sallad till mig, Petra o Radka for att darefter plocka upp dom utanfor "Starbucks". Sen bar det av till "chapman park" for picknic o relaxande i solen o aven lite vollybollspelande med samma folk som jag va dar med forra helgen for de va dar idag igen.
Det va riktigt varmt...30*C i skuggan sa jag lyckades fa lite farg.
Min planerade filmkvall blev inte av for pa kvallen akte jag, Petra, Radka o Dominica till en bar i staden o satt ute o pratade o hade det trevligt:)

                     

                  "jag o Radka"          "jag, Radka, Petra o Dominica" 

Nu ska jag ta o fixa iordning nat att ta med mig o ata pa for idag bar det av till parken igen....ar inte lika soligt idag tyvarr men riktigt varmt anda.
Ha det bra alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0