veckorna bara springer forbi....

Fredag igen....det ar helt otroligt hur snabbt veckorna gar.
Har varit en rolig vecka.
Jobb o traning som vanligt....dock ingen traning i mandags for da madde jag lite halvskumt:-s.
I onsdags kvall va jag, petra o radka ivag med en grupp au pairer till "bobby's". Det va en trevlig bar men det tog oss typ 30 min att hitta for den lag lite dolt.
Vi va dar for att fira Natalia som jobbar sin sista vecka innan hon aker hem till Brazilien sa det va valdigt trevligt.

Igar jobbade jag bara mellan 8.45 - 12.00 sa nar jag slutade akte jag o petra till parken o njot av solen o varmen. Darefter bar det av till YMCA for kickboxingklassen o det va riktigt roligt men jobbigt....hem o at middag o sen akte vi ut o shoppade. Sa vi hann med en hel del:)

Ikvall efter jobbet kommer petra over for o hjalpa mig farga mitt har sa vi far se hur det gar.....
Ar ju sa van o ha en personlig top frisor som fixar barret at mig men nu far jag fixa det pa annat vis.
Och imorn jobbar jag bara till ca 13.00 sa pa eftermiddagen aker vi till New York.
Det va inte sa farligt dyrt....buss tur o retur for 38$.
Sa vi ska leta upp na billigt vandrarhem vi kan overnatta pa sa det blir nog riktigt skojigt:)
Nu ska jag fortsatta med tvatten o sen aka ivag pa lite arenden innan jag ska hamta upp kristopher o kierstan.
Trevlig helg pa er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0