Klattring, traning o julpynt:-s

I sondags kvall va det dags for au pairmote igen o den har gangen skulle vi klattra. Testade pa det nan gang i lagstadiet men jag maste saga att det gick riktigt bra faktiskt....aven fast jag inte ar sa overfortjust i hojder sa tog jag mig anda upp tva ganger med skakande armar enbart pa envishet o forst nar jag va uppe vagade jag titta ner o joses vad hogt det va, haha:-p

        

                                    "sahar rolig ser man ut nar man ska klattra sakert"

        

                                                         "snygga hjalmar, haha"

        

                                                   "borjar lite lugnt pa lagre hojder"

        

                                                 "radka testade o klattra lite hogre"

        

                                                              "johanna ocksa"

        

                                                                       "petra"

        

                                               "dags att testa pa hogre hojder"

         

                                                          "uppe pa toppen"

        

                                           "sen testade jag pa en svarare variant"

        

       " o pa vagen upp va jag tvungen o hafta ur repet ur ogglorna - va lite klurigt"

        

                                                  "till slut va jag uppe pa toppen"

        

                                             "skont att sta pa fast mark igen"


I mandags va jag o petra ivag pa "bodypump" igen o i tisdags va det "interval training". I tisdags kvall kom kristis syster mimi upp fran maryland - hon ska stanna tills pa mandag da hon tar med sig barnen hem o jag ar ledig en vecka:)
I tisdags fick vi tillbaka proven o som vantat fick jag ett B den har gangen o pa tisdag ar det dags for nasta prov.....gar snabbt nu nar terminen borjar narma sig slutet.
I onsdags morse va jag o petra ivag pa "willpower and grace" som vanligt o innan det passet va jag in en snabbis pa gymet o korde 1 mile pa crosstrainern. Efter traningspasset va vi hem till petra o sen nar jag kom tillbaka hem ville kristi o mimi ha lite hjalp med o lyfta upp julgranen fran kallaren!!!!
Pluggade lite o sen akte jag hem till dominica o fikade innan det va dags att borja jobba igen. Nar jag kom hem va julpyntningen paborjad o vad tror ni vi gjorde pa jobbet....hjalpte barnen dekorera deras julgranar i sina rum - snacka om tidigt:-s...det ar inte ens thanksgiving an.
Efter kristi kom hem akte vi alla till "chuck'e cheese" innan jag akte ivag for den sista yoga klassen sa det ar skont att ha det avklarat nu.
Idag jobbade jag extra pa morgonen innan skolan o under eftermiddagens jobb sa hjalpte jag mimi att forsoka klura ut ljusproblemet pa den enorma julgranen i vardagsrummet och ratta ut en hel massa grenar pa granen.
Jobbade till 17 idag o sen gjorde jag iordning ungspannkaka....har inte atit det sen jag lamnade landet......gjorde en med skinka, en med apple o en naturel. Va riktigt gott:) Sen vart det plugg o for en gangs skull lite sloande framfor tv:n.
Men nu ar det dags att sova lite....ha det bra alla:)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jäklarns va smal och spenstig du ser ut syster :) Kommer magrutorna snart ;) Trevlig helg! Pussss

2010-11-19 @ 22:51:09
URL: http://tejes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, ja dom syns faktiskt lite redan nu....har de bodypump i sverige maste du absolut testa pa det - ar helt kanon o ger toppenresultat - trevlig helg pa dig ocksa:) puss puss

2010-11-20 @ 16:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0