fullt upp i helgen:)

I fredags morse va det bodypump som vanligt o sen bar det av till petra for o sloa o kolla pa film.
Sen jobb, o pa kvallen oljemalningskursen - tack o lov tror jag det bara ar en gang kvar pa den sa det kanns skont. Efterat akte jag hem o fixade iordning mig for senare kom petra o radka o hamtade upp mig for o aka till "harrigans" dar vi mote upp kelly, laura o jasmin. Det va ingen hojdarbar men den va oki o vi hade roligt:)
I lordags morse akte mimi, kristi o barnen till New york over helgen sa jag va ledig o sov ut. Sen va jag till "marshalls", "kohls" och senare till gymet for totalt 8km pa crosstrainern + lopbandet. Sen bar det av till dominica lite snabbt o sedan hem till petra. Vi fixade till oss o sen hamtade vi upp dominica o akte ivag pa hemma fest hos lauras bekant o jag har nog aldrig sett na storre hus i hela mitt liv - det va som ett museum.
Vi hade gps men borjade fundera o vi kommit fel for det va inga andra bilar parkerade pa vagen men vi akte in o sag att de hade en egen parkering men vi blev hanvisade att fortsatta langre till nasta parkering, haha:)
O det va en rolig kvall....amerikanska drinklekar, airhockey, nagra spelade biljard, bra musik och trevligt sallskap.
I gar ( sondag ) akte jag hem till petra for o hamta min labtop men blev kvar bra manga timmar.
Sen bar det av o tvatta bilen ( for den skulle in pa verkstan i morse ) o sen till "kmart" dar jag hittade en klocka o nar jag betalade visade det sig att det va varsta rean sa jag betalade bara $3.99 for den. Kopte aven en ring o ett par orhangen:)
Sen vart det "giants" o darefter "wendy's" for o kopa en tacosalad o dar hande det na lite ovanligt.
Korde genom drive thru'n o betalade o fick min mat o jag la marke till killarna som jobbade inne i bakgrunden o nar jag va fardig o skulle till o veva upp vindrutan kom en av dom killarna fram o borjade prata med mig o det slutade med att han gav mig sitt nummer, haha.....hander inte varje dag att man aker for o kopa en salad o far ett telefonnummer pa kopet;)
I morse jobbade jag bara 1 timme for o fa upp barnen o fa iordning dom for de skulle till maryland med mimi sa nu ar jag ledig en vecka. Helt kanon men dessvarre ar ju bilen som sagt inne pa verkstan sa jag ar fast i huset - inge kul:( O jag menar verkligen fast i huset - maste ha en bil for att komma nagonstans - skulle kunna promnera till petra eller dominica men det skulle nog ta 45min - 1 timme o det ar bara bilvag o skog, ingen cyckelbana eller trottoar sa det skulle nog vara ganska riskabelt:-s
Men som tur ar jobbar petra bara imorn sen ar hon ledig ett par dagar ocksa sa vi har lite planer:)
I morgon ska barnens mormor skjutsa mig till o fran skolan pa morgonen o sen som tur ar sa ar college stangt senare i veckan pga thanksgiving sa jag ar verkligen helledig:)
Idag har varit en valdigt slo dag - har i stort sett bara kollat pa tv hela dagen. Har pluggat lite ocksa for imorn ar det prov igen:-s Sen va jag ut pa ebay ocksa o kopte en tuch screen mp4 player for min mp-3 blir bara mer o mer trasig sa det va pa tiden att jag inforskaffad mig en ny.
Na nu ska jag ta o plugga lite till innan det ar dags o sova.....ha det bra alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0