antligen varit hos frissan:)

I tisdags va det jobb, skola o igen jobb som vanligt o darefter akte jag o tranade "interval training". Efterat gick jag in till gymet o korde 30min till....va helt slut nar jag kom darifran, haha;)
I onsdags va jag, petra, dominica o radka samt en ny au pair - anna o korde "willpower and grace" pa morgonen o darefter akte jag o petra hem till henne som vanligt o fikade innan jag hamtade upp kristopher.
Efter att jag slappt av han pa hans andra skola begav jag mig till frissan for att antligen klippa mig. O jag vart nojd med resultatet aven fast det inte va min kara begavade syster som klippte mig.....va inte sa farligt dyrt heller - $20 + $5 i dricks.
Sa har blev resultatet:

        

                                                   "fore mitt besok hos frissan"

        

                " efter - luggen blev kortare sa jag kan ha den pa sniskan o de
                                                slitna topparna ar borta:)"
                           "haret vart ratt mycket kortare men jag ar riktigt nojd"

Darefter akte jag till "ac moore" for o kopa malar grejerna jag behover till min oljemalningskurs som jag har nu ett tag framover pa fredagskvallar.
Sen bar det av till "ross" for o kolla pa hostskor men jag kom darifran med tva par vantar o ett par solglassogon fran guess. Dom hade kostat $55 men jag betalade bara $16.99:)
Sen hamtade jag upp kristopher o kierstan fran skolan o jobbade ett par timmar for att darefter aka ivag pa min yoga kurs.
O tror ni inte att jag somnade till under avslappningsdelen.....vart nog lite val avslappnad o vaknade till av mitt eget skratt, haha. Maste ha dromt na valdigt roligt, hahahaha:-p
I torsdags pa "life and health" kursen va vi till gymnastiksalen o var coach visade pa massa olika ovningar sa det vart ett traningspass da ocksa....det va ratt roligt o efterat sa hon att hon tyckte jag borde ta hennes kurs i "individual fitness and wellness" vilket jag garna skulle gora om jag hade varit kvar ytterligare en termin.
Sen va det ratt smidigt jobb da barnen sov 3 timmar av dom 4 jag jobbade.
Darefter begav jag mig pa skojakt igen for jag behover ett par nya skor till helgen o kom fran "kohl's" med 3 par, haha.....maste fraga petra om lite smakrad vilka jag ska behalla:) Tycker det ar sa valdigt svart att kopa skor o veta vilka som passar bast.
Efter min snabba shopping stressade jag ivag till college igen for min kurs i personlig utveckling o professorn tipsade mig om att gora ett "apptitude-test" for att fa reda pa vad som passar mig bast yrkesmassigt o vad jag har for styrkor o svagheter sa det ar nat jag ska ta o gora nar jag far tid.
I morse va jag o petra ivag pa "bodypump" o det va som vanligt fullspackat med folk dar.
I morgon aker vi ivag till Boston - weeeeiiiiiii!!!!!!!! sa ikvall efter min skola kommer hon o hamtar upp mig for i morgonbitti ska vi upp med tuppen. Taget gar 6.28 o jag langtar som bara den....joses vad kul vi kommer ha:-D
Na nu ska jag ta o ata lite lunch....ha det bra alla:)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Fint det blev sis :) Hoppas ni får en toppen helg! kramisar

2010-11-06 @ 08:16:43
URL: http://tejes.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack:) ja vi hade en topppenhelg.....ska uppdatera bloggen sa fort jag far tid - kanske ikvall:)kramisar

2010-11-09 @ 19:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0