forkyldnings tider,te o massa film o annat skoj:)

Da ska vi se....ska ta o summera lite snabbt vad jag haft for mig sen sist for det ar ratt sent o dags o sova.
I tisdags va det bara jobb o skola sen vart det en kvall med plugg o lite tv for i torsdags va det prov igen pa kapitlen om beroende, alkohol, tobacco o droger.
I onsdags va jag o petra pa "willpower and grace" passet o sedan akte vi hem till henne for en snabb kopp te o en bagle. Sen va det jobb o darefter mera plugg.
Testet tror jag gick bra i torsdags - far nog resultaten imorgon sa det ska bli spannande o se:)
Efter jobbet akte jag o petra ivag o at pa "appelbees" o sen skjutsade vi ivag chalie till hans musiklektion for dominica hade skola sa hennes vardmamma ringde petra o bad om hjalp for hon va upptagen pa jobbet. Sedan blev det lite shopping som vanligt, haha:)
I fredags va det tankt att jag skulle pa bodypump men jag kande mig inte riktigt kry. Va hemma hos petra pa formiddagen mellan kierstans avslapp o kristophers upphamtning. Efter jobbet va jag dit igen o vi kollade pa film:)
Lordag jobbade jag o sen vart det skype med mamsen:), en tupplur o en trip till "wegmans" dar jag frossade i te - kopte 9 nya sorter o ja jag har fullt med te har redan sa jag vet inte hur jag ska hinna dricka upp allt, haha:)
Nar petra slutat jobba kl 21 kom hon o hamtade upp mig. Pa kvallen blev det utgang med henne o dominica. Vi gick som vanligt till "chambers" dar det va ratt mycke folk forst for det hade varit match o sen gick vi till "stephanie's" o vi maste varit valdigt populara for jag vet inte hur manga killar som kom o pratade med oss, haha:)
Sov over hos petra o pa sondagmorgonen borjade vi med att kolla pa film - IGEN!!!, hahaha:)
Sen kom dominica o hamtade upp oss o vi akte ivag for att ova parallelparkering infor hennes uppkorning pa lordag. Darefter akte vi till "platos closet" for shopping.
Sen skjutsade hon hem oss till perta o vi akte ivag o kopte en macka pa "subway" o va in pa "genuardis" o kopte halstabletter for jag har lyckats dra pa mig en forkyldning:-(....sa mycke for att ha kommit igang med traningen:-s.
Darefter bar det av till petra igen for o kolla pa mera film:)
Idag har jag mest bara sloat pa min lediga tid o forsokt kurrera mig med massa te.
Kristi berattade i helgen att hon hittat en au pair som ska ta over efter mig....hon kommer fran Schweiz.
Sa jag kollade mailen o sag att hon mailat mig med massa fragor sa det har jag suttit o besvarat nu....vart ett valdigt langt mail.
O kristopher gjorde den mest underbara teckningen till mig idag - han skrev med stora roda bokstaver "jessica i love you" o sa ritade han roda hjartan bredvid....kramade om han sa hart jag bara kunde o blev alldeles tarogd...han ar bara sa himla sott.
Han har foresten dragit pa sig na virus ocksa....nar jag hamtade upp dom fran skolan idag va han jattehangig, ont i orat igen o feber....inge roligt alls:-(
O pa tal om roligt - jag o petra samt ev dominica ar lite sugna pa o dra till boston en helg i november sa vi far se om det blir av - hoppas verkligen det for det ar verkligen en stad jag vill se:)
Na nu masta jag verkligen hoppa i sang - god natt o ha det bra alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0