veckan som varit o fodelsedagspartaj

I tisdags va det skola igen o vi fick tillbaka vara prov o det va med gladje jag sag att jag fick A den har gangen ocksa:)
I ovrigt va min tisdag valdigt lang o borjade 7.00 med jobb - sen direkt till skolan efter att jag slappt av kierstan fran skolan - sen hamtade jag upp dom bada o jobbade till 21 pa kvallen. I onsdags va jag pa "willpower and grace" igen o det tog emot lite da jag inte tranat pa en vecka:-s
Sen direkt efter jobbet hade jag min forsta non-credit klass pa bucks....sa nu ett tag framover blir det yoga varje onsdagkvall kl 20.05. Det va helt okej men en valdigt lugn yoga variant.
I torsdags va det fullt upp med plugg efter jobbet for pa tisdag har vi yttligare en presentation:-(
I fredags va det tankt att jag o petra skulle ivag pa "bodypump" men vi hamnade har istallet o fikade o pratade vilket inte va fullt lika halsosamt men roligt:)
Pa fredagkvallen akte jag hem till petra o blev bjuden pa typisk tjeckisk mat o jag hade med mig svensk cheesecake som jag hade gjort under dagen sa vi at o kollade pa film.
O pa fredagmorgonen fick jag reda pa att jag kommer att ha 9-dagars ledigt under november vilket ar kanon men jag har ingen aning om vad jag ska hitta pa da....ev blir det boston nan av dom helgerna - vi far se:)
Pa lordagen jobbade jag o det va host festival i kristophers o dannys skola sa efter karaten akte vi dit o dekorerade pumpor o barnen deltog i olika kasta boll o fiskedam - liknande aktiviteter.
O under formiddagen hade dominica sin uppkorning o det va med gladje jag laste smset att hon klarat det:-D
Efter jobbet tog jag det lite lugnt o sen fixade jag iordning mig for pa kvallen skulle vi hem till radka som fyller ar idag ( sondag ) for o fira henne innan det blev utgang.
Hos radka blev vi bjudna pa bade pizza, chips-o-dip o mumsig chockladtarta:)
Sen bar det av till "the brick house tavern" - en sportbar for o kolla pa phillies baseballmatch vilket inte va nan hojdare eftersom jag inte ar na specielt intresserad av sport. Men darefter blev det "chambers" vilket alltid ar lika roligt o sedan gick petra, dominica o jag till "stephanies" o dar hade vi jattekul:)

Lite bilder fran lordagkvallen:

        

                                  jasmine, petra, anna, jag o radka hos radka

        

                                                           fodelsedagstarta

        

          jag, dominica, radka, anna o jasmine utanfor "the brick house tavern"

        

                            o en trevlig varmande brasa hade dom som vanligt

        

                                                 inne pa "the brick house tavern"

        

                                                   tva blondiner o en brunett

        

                                                     mina tva favorit tjejer:)

        

                                    ett partaj ar inget partaj utan tequila - skal!!


        

                                                                   jag o domi:)

        

                                                         le for kameran, haha;)

        

                                                         riktigt roligt hade vi:-D

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tycker det är helt fantastiskt att du fått möjlighet till den här upplevelsen, det värmer i mitt storasysterhjärta!

2010-10-29 @ 10:30:25
URL: http://tejes.blogg.se/
Postat av: sis

tack sa jattemycke:-D....ja, jag ar verkligen glad att jag hittade pa det har o akte ivag aven fast man saknar familjen o slakt dar hemma....det ar verkligen en upplevelse att minnas:)

2010-10-29 @ 18:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0