borjar komma igang med traningen igen

Jag kan ju borja med att beratta att tentan, provet eller vad man nu vill kalla det gick valdigt bra.....fick tillbaka det i torsdags o jag fick ett A:)
Sa jag va sa nojd sa:-D
Horde att det borjar bli riktigt kyligt hemma i sverige pa nattetid. Har ar det fortfarande valdigt varmt....idag ar det 30*C ute.
Den har veckan har som vanligt gatt valdigt snabbt o forra helgen slutade med en mini tripp till new hope med petra o darefter akte vi till "tj-max" o shoppade lite.
I onsdags va vi pa ett traningspass som heter "willpower and grace" o herre joses - det va mest bara det nedre halvten av kroppen man tranade o gjorde typ 10 olika sorters "sqats" o darefter stannade vi till i gymet o tranade lite till....det gick ju inge vidare o rora pa sig dan efter ska jag saga.
Pa torsdagen va det skola o sedan jobbade jag mellan 11 -16 o foljde med pa barnens simmlektion 17.45. Darefter simmade jag lite for traningens skull o pa fredagmorgonen gick det lite lattare att rora sig igen men pa formiddagen akte jag o petra till YMCA igen o korde "bodypump" o darefter va det lite svarare att ta sig framat igen, haha:)
Igar kvall ( fredag ) akte jag hem till petra o sen gick vi + dominica, radka, emira o camille ut till "chambers".
Det va roligt men valdigt mycke folk for de hade ett liveband som spelade.
Idag jobbade jag mellan 8-14.30. Egentligen skulle jag bara jobba till 13 men jag va ivag med barnen pa ett fodelsedagsparty o erbjod mig att stanna kvar o skjutsa hem dem sen sa kristy slapp stressa dit efter jobbet for jag hade anda inga planer.
Ikvall jobbar petra mellan 17-24 o dominica ar med pojkvannen sa jag funderar pa o ga pa bio...skulle vilja se "the town" - den verkar valdigt spannande sa eventuellt gor jag det:)
Na nu ska jag ta o ga ut pa e-bay o se om jag hittar nat kul....ha det bra alla:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0