sista veckan som au pair

Till slut dok nya aupairen Nadine upp o det blev lite smaprat. Sedan gick hon o barnen ut o lekte o jag akte till petra for o bara ta det lugnt o kolla pa film, sov over dar o pamela skjutsade hem mig pa lordagen da petra redan va igang o jobbade sedan nan timme tidigare.
Efter ett par timmar akte jag o nadine ut o shoppade o efter petra jobbat klart gjorde hon oss sallskap o vi akte till "dunkin donuts" for en fika o sedan "marshalls". Darefter gick vi over till "applebees" for en drink o lite tilltug.
I sondags holl jag pa o sortera prylar mest hela dagen o sen akte jag till dominica....efter en stund akte vi till petra o kollade pa film o bara tog det lugnt.
Den har veckan har gatt ganska snabbt....i borjan va det mycke att visa nadine rutinen och senare under veckan holl jag mig mer i bakgrunden o lat henne skota saker o se hur hon klarade sig.
I torsdags hamtade jag bara upp barnen fran skolan i fixade lunch till dem o sedan akte jag o petra till philadelphia for o se en flyers hockeymatch. Men det blir ett nytt inlagg om det, haha:-p.
I tisdags va det tankt att petra, dominica, nadine o jag skulle till chambers pa kvallen men vadret gjorde att vi alla blev fast hemma o skolorna va stangda under onsdagen....sadana vaderproblem:-s
Som tur va kom dominica hit med hennes barn for en playdate vilket fick ett flertal timmar att flyga forbi:)
Igar fredag fyllde nadine 25 ar sa efter jobbet akte vi ut med kristi o barnen till "ooka" o at middag - o riktigt gott va det:)
Under formiddagen akte vi, samt petra o radka till gymet o korde bodupump....har inte kunnat trana pa ett tag pga annu en forkyldning o riktig apptit har jag haft pa sistonde sa jag tror jag gatt upp nat kilo.:-s
Det blev jag val pamind om igar nar jag skulle satta pa mig mina nytvattade jeans o de sprack totalt i hela grenen!!!!....mina favoritjeans som jag anvander nastan hela tiden:-s Tack o lov va jag hemma o inte pa nan restaurang eller ute o shoppade eller nat, haha:-p
Senare pa kvallen akte jag o nadine till "chambers" o efter petra slutat jobba kom hon o radka ocksa.
Idag jobbar vi mellan 8 - 13 som vanligt och karaten ar installd for det ar totalt isigt darute....va over med kristopher o danny till granen o jag va som bambi pa hal is....helt otroligt att det kan bli sa - nastan krop upfor farstutrappen:-s
Na nu maste jag avsluta...ska forsoka fa till hockeyinlagget antingen idag eller imorn:)....ha det bra alla:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0