snovecka:-s

Den har veckan har varit ganska irriterande:-s I mandags va danny ledig for det va "martin luther king day", men kristopher o kierstan hade skola. Som tur va sa va danny med deras mormor under dagen sa jag fick fortfarande min fritid under dagen.
I tisdags sa va skolan 2 timmar forsenad pga vadret sa jag missade min fritid under formiddagen o jobbade fran 8.00 pa morgonen till 19 pa kvallen - va en valdigt lang dag. Gick bara upp pa mitt rum o sloade resten av kvallen. Skulle ha akt hem till petra pa formiddagen o sprungit pa deras lopband men pa grund av vadret sa vart det inte sa.
I onsdags hade de skola som vanligt men kristi trodde att de skulle borja senare sa darfor forsvann min fritid o jag missade willpower o grace:-( 
Nar vi val gick ut till bussen kom ingen buss o det visade sig att det inte va na forsening den dagen sa det slutade med att jag skjutsade ivag alla till skolan runt 11-snaret.
Sedan akte jag hem o tranade i kallaren.
Pa eftermiddagen va det superstressigt med teckningskurs o karate - stannade o at middag pa vagen o sen nar vi kom hem igen stressade vi med bad for o hinna med innan kristi kom hem for jag ville inte jobba overtid. Sen gick jag bara o la mig direkt - va helt slut:-s.
I torsdags akte kristi ivag pa konferans sa mormorn kom hit. Jobbade till 16.30 o sedan tog jag det lungt en stund innan jag o petra akte till gymet for o jogga lite o sedan bodypump.
I fredags va skolan installt IGEN!!!! sa jag missade bodypumpen - helt otroligt hur det ar har sa fort det kommer lite sno - jatte irriterande....gar ju into o planera nanting:-(
Mormorn hade sovit har sa hon va kvar har under hela dagen.
Kl 17.30 akte mormorn ivag med barnen o jag va antligen klar med den har arbetsveckan:)
Lite senare kom petra o dominica forbi o vi pratade o drack vin men sen akte petra ivag pa date o jag o dominica akte hem till henne o jag sov over dar.
I morse vaknade jag kl 8 fast jag va ledig sa vi va ivag pa bodypump 9.30 o sedan skjutsade dominica hem mig o jag borjade ga igenom klader o packa....pa fredag flyttar ju nya au pairen in i mitt rum sa jag har ju lite o pyssla med innan dess. Sedan va petra har under sin lediga tid mellan hennes arbetspass.
Ikvall ska antingen petra komma hit o vi ska koka vin o bara ta det lugnt eller sa ska jag traffa sean - vilket det blir vet jag inte an....det visar sig:)
Ha det bra alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0