Det har varit en ganska handelselos vecka:-s

Au pair motet i sondags vart installt sa jag, petra, dominica, radka o jasmine akte till "chambers" istallet.
I mandags va det bara jobb o sen i sang direkt efter jag slutade. Pa min fritid spenderade jag massa tid med o leta hotell i New York o skypa med min kara syster. Till slut blev hotellet bokat - jippi:)
I tisdags skulle jag traffa sean efter jobbet men det skulle bli snoovader sa vi flyttade daten till torsdagen for hans bill ar kass i sno. Sa nar kristi kom hem gick jag upp till mitt rum o bara sloade resten av kvallen.
Pga snon va skolorna stangda pa onsdagen sa barnen va hemma hela dagen med mig o jag va helt slut nar kristi kom hem 19.30 sa det vart bara till o ta det lugnt resten av den kvallen ocksa.
I torsdags va barnen tillbaka i skolan igen o efter jobbet  akte sean o jag o kopte kinamat o hyrde film o sen bar det av till honom for filmkvall. Vi sag "going the distance" - jatterolig....rekomenderar den verkligen:)
I fredags kunde jag antligen ga o trana sa nar jag skjutsat kierstan till skolan vart det bodypump.
Efter jobbet akte jag hem till petra o sedan blev det "chambers" och "stephanies".
I lordags va det jobb igen som vanligt o efter jobbet tog jag det bara lugnt hemma o vantade pa att petra skulle hamta upp mig pa kvallen. Jag fixade o bestallde min avskedspresent till barnen o det tog storsta delen av eftermiddagen. Vad det ar far ni se nar presenten kommer - skulle ta ca en vecka:)
Sen bar det av till dominica o darefter utgang. Vi gick till ett stalle vi inte varit pa forrut "mom's" hette det o mote upp justina o hennes fastman samt hans van aaron. Efter ett par timmar bar det av till "chambers" o sedan "wawa" for o kopa nat o ata da vi va valdigt hungriga. Jag, petra o dominica akte hem till dominica o at och sov.
Vaknade strax efter 9-snaret i morse o sedan lag jag bara o lyssnade pa musik o vantade pa att de tva andra skulle kvickna till. Vart en god sondagsfrukost o sen shopping. Kom hem pa tidiga kvallen o tog en dush o hoppade i mysklader och planerar att bara ta det lugnt resten av kvallen - ar lite trott....det har varit en lang vecka.
Ha det bra alla:)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ni verkar ha haft kul i lördags iaf :)

2011-01-17 @ 21:41:50
URL: http://tejes.blogg.se/
Postat av: Anonym

jada det hade vi absolut:)

2011-01-18 @ 02:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0