mera sno:-s

I lordags kom petra forbi pa kvallen efter hon slutat jobba o vi at middag o varmde vin o drack.....kollade pa film o bubblade - va en riktigt rolig kvall:-D
Pa sondagmorgon vaknade vi 8 o gick upp o at frukost o sen akte hon hem for o jobba o jag gick o la mig o sov vidare ett par timmar. Sedan va jag bara hemma o sloade tills pa kvallen da jag o sean akte till "the cheesecake factory" o at middag - det va trevligt o god mat som vanligt:)
I bade mandags o tisdags va danny ledig fran skolan sa hon va hemma med mig hela dagen men tiden gick ratt snabbt anda. I tisdags va vi ivag till college pa morgonen for o fixa med paper jag behover darifran som sager att jag gjort mina timmar o credits, tog lang tid o va inte det lattaste men det loste sig till slut som tur va:)
I onsdags va det riktigt snoigt o barnen hade bara halvdag i skolan och karaten o teckningskursen va installd sa vi slapp massa stress sa det va inte helt fel.
Va ute nan timme med barnen o skottade uppfarten.
Efter jobbet tog jag det bara lugnt bade mandag, tisdag o onsdag.
I torsdags hade jag sovmorgon - det va ingen skola pga snon - ar ca en halv meter sno har nu:-s. Hjalpte till o fa barnen redo o sedan kom mimi o de alla akte till new york for o halsa pa en moster o sedan under fredagen hamta nya au pairen.
Sa nar de gett sig av borjade jag packa ihop mitt rum o flytta in mig sjalv i dannys rum - det tog hela eftermiddagen o joses vad grejer jag har:-s
Sen akte jag forbi "marshalls" o sedan till petra. Vi akte till gymet o korde bodypump med dominica o sedan bar det av till "chambers". Efter ett tag kom emira o fabiane dit o efter nagra timmar akte de hem o jag o petra gick till "stefanies". Vi va hemma igen runt 1-snaret o petra sov over.
I morse vaknade vi ganska tidigt fast vi bada ar lediga. At frukost o petra akte hem. Jag fixade lite med tvatten va ute o skottade igen o bara vantade pa att kristi o barnen skulle komma hem med nya au pairen. Jag vantar fortfarande o planen va att jag o petra skulle ut o shoppa och darefter hem till petra o fixa oss for att sedan ga ut ikvall igen nar au pairen kommit o vi halsat o sa. Men nu har det borjat snoa lite sa nu vet jag inte hur det blir om petra far kora eller inte o jag vet inte hur lang tid det tar innan kristi o alla kommer hem....kl borjar narma sig 16 sa vi far se vad som hander:-s
Ha det bra alla sa ses vi snart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0