veckan som varit

I mandags jobbade jag bara till 18 for grannparet ville ta med kristi ut pa middag pa onsdag eftersom hon fyllt ar sa de tackte ett par timmar for mig pa mandagkvall sa jag kunde jobba langre pa onsdag kvall. Sa efter jobbet akte jag, petra o dominica till gymet o korde bodypump. De va ett par veckor sen sist sa jag va lite ringrostig:-s
I tisdags kom grannbarnen hit o lekte pa eftermiddagen o deras mamma sa at mig att skicka hem den yngsta om han inte betede sig vilket jag ocksa gjorde. Han borjade kasta leksaker omkring sig o lyssnade inte pa mig nar jag sa att han maste ga hem om han fortsatter o kasta leksaker sa nar han sekunder efter kastade nasta leksak sa jag at honom att det va dags o ga hem. Men han vagrade sa hans syster o danny gick over o hamtade deras mamma o hon kom over o hamtade honom.....inte latt med 5 barn alla ganger:-s
Efter jobbet gick jag, petra, dominica, radka o laura till "chambers" o efter en stund dok sean upp ocksa sa det va roligt:)
I onsdags borjade kristopher o dannys teckningskurs o darefter va det vidare till karaten med ett snabbstopp pa "saladworks" fr en snabb middag som vi va tvungna att ta med oss o avsluta efter karaten - va sa sjukt stressigt jobb den dagen sa nar kristi kom hem vid 21.30 va jag helt slut o bara gick o la mig pa en gang.
Under min lediga tid pa dagen akte jag hem till dominica o sen akte vi ivag pa bodypump igen.
I torsdags borjade jag 6.30 for kristi hade ett mote o sen efter jobbet akte jag hem till petra o bara slappade en stund o sedan hamtade vi upp dominica o akte ivag pa bodypump annu en gang.
I fredags va jag till petra en stund under dagen o sedan jobbade jag till 18.30....darefter tog jag det bara lugnt tills jag fick ett sms av petra som fragade om jag ville komma over sa jag akte dit o efter en liten stund kom dominica ocksa sa vi bubblade lite o kollade pa film o sen va jag tillbaka hemma ratt tidigt.
I lordags jobbade jag mellan 8 - 13 o egentligen skulle vi aka pa karate men kristi sa at mig att inte aka dit om det snoade vilket det gjorde sa vi va bara hemma. Nar kristi kom hem akte de ivag till deras moster i Virginia sa jag tog det bara lugnt hemma o sen akte jag till petra o vi kollade pa film igen o bara sloade o sen jobbade hon igen mellan 19 - 21 sa jag holl henne sallskap o darefter kollade vi pa annu en film men jag somnade dessvarre under filmen sa jag missade halva, haha - lite trott:-p
Sen akte jag hem o sov. Idag har jag bara varit hemma o tagit det lugnt....ikvall har vi au pairmote kl 20.30 pa starbucks o det blir sista motet for mig. Nar nasta mote ar sa ar jag redan klar som aupair....det ar inte langt kvar nu o det ar ju lite o fixa o forbereda infor hemresan. Far se om jag kanske borjar sortera garderoben nanting under nasta vecka.
Na nu ska jag ta o kolla lite pa hotell i new york o se om jag hittar nat bra....ha det gott alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0